Tuesday 29 January 2013

The last but not least..

The last one..but not least...ade2 je lagi penambahan yg perlu aku lakukan..dh le suka keje last minute..nasib baik aku start keje baru 1hb nanti kalau tak mau mengamuk boss sik mintak cuti jek aku ni..hahaha..tp ok jek,sepanjang aku berkerja kat M3 Tech lgsung gaji aku x di potong walaupun aku amik cuti sampai seminggu...haha...bukan annual leave tau ssb aku kan baru keje so mane ade annual leave lagi tp unpaid yg di paid..hancuss grammar aku..hahaha..

Ok2..berbalik kepada tajuk di atas, pe lagi asik2 ngan thesis le..insyaALLAH pada 31 ni la final segalanya..yeke??..bukan nak sambung buat phD lak ke...insyaALLAH..kalau diberikan peluang..mak nk sambung tau...hihi..

Last minute requirement from faculty katanya kene buat term paper regarding on the thesis..miahaha...terbaik la wa ckp sama lu..aku ingat submitnya ari ni..dh le bangun kul 9..pastu terkocoh2 siapkan sampai kul 11..upenye anto 1 hb nanti..waaaa...mak selalu macam ni..not alert most of the times..tp syukur gak sbb aku still have time to do the best for the term paper ..yeke..haha...bukan suka buat keje last minute ke..insyaALLAH, yang ni aku kan buat yang terbaik..inspired form "EAT THAT FROG"..the best ever book  that i have read...padahal br baca 3 chapter..ok la, that it at this time..aku nak smbung edit mengedit..bukan mengedik k..untuk thesis ni le...

pics: GoogleImage
Nota kaki: Buzy la katakan..comel je baby ni..kalau kalau gambar aku time buzy..paham2 je la..


see u soon...

(0__0)
    (-)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts