Monday 21 January 2013

Pagi yg mendebarkan...

Assalamualaikum..


Cewah..tajuknye kemain lagi..bukan apa saja bagi gempak..then tercelit jugak kisah pagi ni..yela,aku kan hanya bermotosikal je ke tempat keje..itulah yang hanya termampu buat masa ini..dan insyaALLAH, sebulum raya nanti aku akan memiliki sebuah kereta.AMIN..

Berbalik kepada kisah pagi ni..biasalah pemandu Malaysia memang terkenal dengan sikap berhemah(dlm kurungan k)..tidak mahu aku menyebut yang tidak elok pagi-pagi ni..main keluar sesuka hati..apatah lagi tak nak bg signal..memang itulah sikap segelintir golongan pemandu terutama pemandu kereta..terpaksa la kita yang kecik ni yang kena lebih berhati-hati.Nasib baik juga aku hanya perlahan sahaja. Sempat aku mengelak dan sempat juga aku bg hon..tp ada ke patut dia pulak yg hon kat aku..ish2..warga malaysia..sungguh bersopan kamu..

Ok la cukup la dulu..semoga hari ini lebih dr semalam...jom kita musabah diri setiap hari...

Wsalam...

<0__0>

Pics:GoogleImage

No comments:

Post a Comment

Popular Posts