Friday 25 January 2013

Mencari Diri..

Payah jugak bila dah lama tinggal kan dunia blog la..mula la urat-urat tegang memikirkan ape yg harus dicoretkan...Xpe la akan ku teruskan jua untuk tatapan sendiri dan mungkin kepada sesiapa jua yang sudi membaca blog ku yang tak seberapa ini..

Hari ini aku bangun agak awl juga..yela..kalau cuti biasanya matahari dh terpacak baru la nak celik mata..(lepas subuh mesti nak tido balik kan2??)..tup2 td kul 8 aku dh bangun..awl la kan..almaklum la semalam kemain lagi aku tido awl..mandi pun x..(Eeee...tak senonoh tol)..gosok gigi terus tido..nak kata penat sgt tak jugak memandangkan semalam adalah last day aku M3 Technology..mane dh ade task yg assign kat aku lagi dh..so,melangut je kat office semalam..semoga penghijrahan ku ke tempat baru memberikan sinar baru untuk aku terus mencari ilmu ALLAH di atas muka bumi ini dan terus berbakti kepada kedua orang tua ku selagi termampu.. INSYAALLAH...

pic: GoogleImage

nota kaki: Aku suka sgt tgk gambar baby ni..comel je kan..

No comments:

Post a Comment

Popular Posts