Wednesday 30 January 2013

Pagi yang indah..

Alhamdulillah...syukur kupanjatkan pada Ilahi di atas segala kurniaanNYA..dan aku masih lagi diberikan peluang untuk menyirup udara yang segar di pagi ini...

Malam td tido lambat tp boleh gak aku stay lepas solat subuh..langsung tak mengantuk...syabas2,teruskan usaha anda untuk menjadikan hari ini lebih baik dr semalam..insyaALLAH..

Malam td tolong budak rumah ni buat hantaran tunang sampai kul 2 then smbung buat paper..at last aku je yg tersenguk2 mengatuk kat meja..then off laptop..Zzzzz..masuk tido le ape laie...

Aku sendiri pun tidak berapa yakin sgt..nthahlah aku buat je la ape yang termampu..dpt offer join kaspersky competition kat Singapore lak tu..insyaALLAH,kalau terpilih aku akan ke sana nanti..FULLY SPONSOR ke?? hahahaha..Aku just buat je la ape yang lecturer aku suh buat ni...

Ok la, den mau sambung balik keje karang mengarang (bukan batu karang k) ini kaspersky paper.

Pics: Guideline Kaspersky Conference

No comments:

Post a Comment

Popular Posts