Sunday 21 April 2013

Cerita Agar-agar santan



Ni cerita semalam...punye la boring tahap cipan..cipan tu ape ya..entah le aku sendiri pun xtau apekah bendanye makhluk tu..tp nk menandakan yg betul2 boring selalu orang kaitan dengan cipan...Erk,melencong lak. Gambar kat atas 2 bukan aku puye. Just tepek je.Sendiri buat xde nk amik gambar bagai..Yela,first try agak tidak menjadi..But i will try again...ececece...semangat lebih ni nk mempaktiskan bakat memasak sebelum jadi wife org...ekekeke...gatai noo..Aku puye agar2 santan agak keras...bg aku le..then bau dia tidak wangi sangat sebab aku pakai flavor untuk pandan yg mcm asen valina 2..tgk resepi pakai  daun pandan yg betul..then ade lak pakai syrup org pakai gula merah..xpe2,fisrt try la katakan..ok stop dulu..nanti kalau aku dh msk untuk second time aku upload gambar aku sendiri puye okeh..

p/s: Gambar tu aku amik klat sini tp resipi nye aku amik kat sini.Thanks both of you.

No comments:

Post a Comment

Popular Posts