Monday 22 April 2013

Awlnye aku datang keje..

Alhamdulillah,setiap hari memang aku akan datang awal..kadang2 blum kul 8 aku dh sampai terpacak kat ofis...Erk,mcm x best je ayat terpacak 2..aku dh sampai ofis le..Harap2 biarlah sampai bila2 mcm ni..walaupun mungkin xde la keje sangat pun..tp sejak aku mula2 keje lagi aku memang suka datang awal..

Dan syukur juga ku panjatkan pada Ilahi..Aku akan bakal menerima segulung lagi perhargaan..walaupun aku rasa stail skarang org dh x gulung2 dh tp dek kerana lebih sedap didengar drpada sekeping 2..orang still gak pakai...Alhamdulillah3..Then, xsabar lak rasanya menanti kedatangan family aku kat sini..Hope, semuanya berjalan lancar..InsyaALLAH

Note kaki: Nanti aku tepek bayak2 gambar aku convo nanti okeh..(Perasan ade org nk tgk le 2)

No comments:

Post a Comment

Popular Posts